Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 21 grudnia 2008

MOJE CELE ŻYCIOWE

  • Buduję trwały związek oparty na niegasnącej namiętności, inspiracji, wspieraniu się - na prawdziwej miłości,
    • Nieustannie cieszę się obfitością, nieograniczonym bogactwem materialnym i radościami jakie daje świat
    • Ciągle idę do przodu w rozwoju osobistym,
    • Żyję tak, aby zawsze być uczciwym przed sobą i przed innymi ludźmi, 
    • Jestem zakochany w swojej pracy twórczej angażującej wszystkie zainteresowania i cele życiowe.
    • Z uwagą i coraz lepszym rozumieniem poznaję ludzi i ich problemy,
    • Odkrywam metody przezwyciężania własnych słabości i dzielię się nimi z innymi ludźmi,
    • Tworzę przedsięwzięcia pozwalające pokonywać ograniczenia jakie człowiek spotyka w swoim życiu oraz jakie stwarza ciągle zmieniający się świat,
    • Przyczyniam się w jak największym stopniu do przeobrażania Polski w coraz nowocześniejszy i przyjaźniejszy kraj,
    • Znajduję harmonię własnej indywidualności i nieugiętych wymagań życia,
    • Jestem dla innych źródłem inspiracji, wsparcia i motywacji w pokonywaniu własnych ograniczeń,
    • Odkrywam najlepsze metody oddziaływania na ludzi decyzyjnych tak, aby dać im możliwość rozwoju poprzez odkrywanie nowych sposobów rozwiązywania problemów, budowanie w nich wiary w możliwości człowieka i radości bycia coraz lepszym,
    • Tworzę wygodne gniazda dla siebie i swojego partnera będące również przystanią i miejscem spotkań dla ludzi poszukujących i ciekawych życia – kuźnie inspiracji i smaku odkrywania życia i świata.
    • Tworzę dzieła intrygujące i pouczające z których człowiek może korzystać w celu wzbogacania swoich umiejętności cieczenia się życiem a nie tylko samymi tymi dziełami,
    • Angażuję się w działania społeczne których celem jest edukacja, dialog, rozwiązywanie palących problemów cywilizacyjnych,
    • Znajduję radość w codziennym życiu i trudzie – zmieniam wszystko na lepsze, obracam w żart i przygodę.
    • Odkrywam metody na jak największą efektywność i wydajność własnych przedsięwzięć.
    • Cieszę się życiem bogatym w bodźce właściwie odpoczywając i pielęgnując własne zdrowie.
    • Utrzymymuję swoje ciało w zdrowiu, jestem atrakcyjny i nadzwyczaj sprawny fizycznie,
    • Oodnajduję własne miejsce w kosmosie i poznaję relację ze swoim duchem.
  • 4 komentarze:

    tenzwarszawy pisze...

    Dziś o 8.00 rano postanowiłem zmienić formę oczekująco-roszzeniową na dokonaną. Cele spisalem 17 lipca 2008 również o 8.00 rano. To najlepszy czas na tego typu przemyślenia. Zrobiłem to pod wpływem lektury Siedmu nawyków skutecznego dzialania Coveya. Nie bylo trudno, ale chwilę to trwalo.
    Wczoraj zacząłem czytać 8 nawyk Coveya i postanowilem wcielić to wszystko w życie poprzez upublicznienie oraz świadome wcielanie w życie. Znajdą się między innymi na okładce kalendarza który sam zaprojektowałem i ktory był moim pożegnaniem z dyrektorowaniem w G7 - mojej ukochanej agencji reklamowej. Kalendarz pozostanie łącznikiem z tym co było ale też da mi to wszystko nowe, co chcialem zawrzeć na okładce.
    Głęboko wierzę w te cele i choć brzmią czasami gornolotnie, to wynika to głównie z troski o precyzję języka. Nie chciałem unikać poważnych sformułowań tylko dlatego, że brzmiałyby bardziej swojsko - nie są powierzchowne więc niech pozostaną takimi, jak je napisalem.
    NIECH SIĘ STANIE :)

    Anonimowy pisze...

    Chcę zapytać, czy lista została gruntownie przemyślana.

    tenzwarszawy pisze...

    oczywiscie! odleżała się i w końcu została opublikowana ;)

    tenzwarszawy pisze...

    chyba dopiero teraz została przemyślana
    rewolucja na pozycjach pierwszoplanowych...